هوس کرده ام که تو باشی



♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

                                    

هوس کرده ام که تو باشی....

  من باشم و هیچکس نباشد

آنگاه داغ ترین آغوشها را از تنت

و شیرین ترین بوسه ها را از لبانت

بیرون میکشیدم

به تلافی تمام روزهایی که میخواهمت و نیستی....

یادت هست؟؟

 

میگفتی:لـبهای کوچکت را دوست دارم!

 

و من با خجالتی عاشقانه

 

میگفتم:فقط مال توست

 

امروز کسی در گوشم گفت: لبهای کوچکت را دوست دارم

 

لبهایم را بهم فشردم و سکوت کردم...

 

نترس من وفادارم..

 



نظرات شما عزیزان:

atrisa
ساعت18:59---13 دی 1393
به سلامتی همه اونایی که
اونقدر دلشون گرفته که خواب به چشماشون نمیاد !
.
اونا که با اینکه میدونن طرفشون راحت راحت خوابیده ،
بازم هر چند دقیقه زیر چشمی موبایلشونو نگا میکنن،
.
.
.
که شاید یه اس ام اس روشنش کنه !!!


تله0ق
ساعت18:06---13 دی 1393
عاشق این پستتم دزدیمش

paamy
ساعت12:54---12 دی 1393
دوست عزیز خوشحال میشم به وبم سر بزنی منتظرت هستم

سحربانو
ساعت15:34---10 دی 1393
سلام ShAgHaYeGh
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

ShAgHaYeGh بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت11:09---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ShAgHaYeGh ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: اوکی نازی چرا منو میزنی


DUYĞU
ساعت22:10---29 آذر 1393
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.


nazi
ساعت15:06---6 آذر 1393
سلام عزیزم
خیلی قالب وبت خوشگله
راستی اون آدرسی که دادم بری
رفتم ولی هرکاری کردم نتونستم ثبت کنم
هی میگه کد تصویری اشتباس ولی درس میزنم نمیدونم چرا


DUYĞU
ساعت23:40---4 آذر 1393
وقتی همه چیز روبراه است که امیدواری معنا ندارد ،

امید زمانی ارزشمند است که همه چیز در بدترین شرایط است؛

پس

هیچ وقت نا امید نشو ،

بویژه در اوج تاریکی و تنهایی و تلخی ...


nazi
ساعت19:24---2 آذر 1393
سلام عزیزم
ممنونم از اینکه بهم سر زدی
خوشحال میشم بازم ببینمت


DUYĞU
ساعت20:48---1 آذر 1393
برای خیانت ،
هــــزار راه هــســــت اما هـیــچ کــــدام
به انـــدازه تــــظـــاهـــر
به دوست داشتن کــثـیــف نـیـســـت ...


DUYĞU
ساعت20:48---1 آذر 1393
دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،
آهای جماعت...
میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟
شما دقیقا چه رنگی هستید؟!


DUYĞU
ساعت15:26---29 آبان 1393
سالهاست در انتظار ستاره شبها نخوابیده ام

روز را به زیر شلاق ظلم نالیده ام

ندارم امید نوری ز هیچ روزنی

کنون وقت آن است خود بیافروزام آتشی.


نازنین
ساعت14:34---29 آبان 1393

چطوری ShAgHaYeGh
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی ShAgHaYeGh ؟
وبلاگتو لینک کردم ، تو هم وبلاگمو  لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.


 
ShAgHaYeGh منتظرتما


پاسخ:باشه بابا چرا میزنی نازی


DUYĞU
ساعت21:11---23 آبان 1393
میگویند شب سیاه است من دیدم سیاه تر از جدایی نیست...

میگویند مرگ سخت است اما سخت تر از بیوفایی نیست....

میگویند زهر تلخ است من چشیدم تلخ تر از تنهایی نیست


DUYĞU
ساعت17:49---20 آبان 1393

ای دوست بیا با تو شبی خوش باشم

بر دیده قدم نه که کمی خوش باشم

ای دوست ندیدی همه بی تابی من

یک نظر رخ بنمایان که دمی خوش باشم

هیچ پرسیدی از این عاشق دیوانه مست

قدحی می بده از لعل لبت تا که مگر هش باشم

جرعه ای از لب نوشین تو ما راکافی است

تاابد مست از آن ساغر میخوش باشم.


DUYĞU
ساعت14:29---11 آبان 1393
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند


ستایش کردم ، گفتند خرافات است


عاشق شدم ، گفتند دروغ است


گریستم ، گفتند بهانه است


خندیدم ، گفتند دیوانه است


دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !


DUYĞU
ساعت21:25---7 آبان 1393
اگر كسي بگويد كه هرگز در زندگيش استباه نكرده است بدين معني است كه هرگز سعي نكرده است چيز چديدي را آزمايش كند! ...

DUYĞU
ساعت14:30---29 مهر 1393
زندگی به من آموخت

آدمها نه دروغ می گویند نه زیر حرفشان می زنند ...

آگر چیزی می گویند صرفا " احساسشان " در همان لحظه است

نباید رویشان حساب کرد....!



DUYĞU
ساعت14:04---19 مهر 1393
ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ،
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ.
ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ،
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ.
ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ،
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺸﯿﻤﺎﻧﯽ ﮐﻨﺪ.
ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ،
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ.
یک زن زیبا “چشم” را خشنود می کند و
یک زن خوب “دل” را
اولی یک “جواهر” است و
دومی یک “گنج . .


DUYĞU
ساعت22:23---17 مهر 1393
درد می کشم ، درد !

هم تلخ است هم ارزان

هم گیراییش بالاست !

هم اینکه تابلو نمی شوم و رفیقی که مرا به درد
معتاد کرد

ناباب نبود ،

اتفاقا باب باب بود فقط نگفته بود که

ماندنی نیست ، همین . . .


DUYĞU
ساعت13:00---12 مهر 1393
عید قربان با نماز و عبادتش،
با ذکر و دعایش،
با قربانى و صدقات و احسانش
بسترى براى جارى ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است.

عید قربان عید عبادت و بندگی و عید اطاعت از قادر یکتا مبارک


DUYĞU
ساعت15:08---10 مهر 1393
زندگی ات را منوط به بودن و نبودن آدمها نکن . . .
روی پاهای خودت بایست تا تنهایی را بیهوده نیابی . . .
هیچ کس را بهترین زندگی ات خطاب نکن. . .
یادت باشد آدمها که بهترین خطاب شوند خیالاتی میشوند . . .
هوا برشان میدارد . . تعغیرت میدهند . . .
آنوقت تو میمانی و یک دوگانگی شخصیت . . .
همیشه یادت باشد رفیق . . .
کسی بهترین زندگی تو میشود که خودش بخواهد. . .


DUYĞU
ساعت15:04---10 مهر 1393
زمان هیچوقت دردی را دوا نمیکند . . .
این ما هستیم که به مرور زمان به درد عادت میکنیم . . .


DUYĞU
ساعت15:03---8 مهر 1393
با همه بی سر و سامانی ام
باز به دنبال پریشانی ام
طاقت فرسودگی ام هیچ نیست
در پی ویران شدنی آنی ام
دلخوش گرمای کسی نیستم
آمده ام تا تو بسوزانی ام
آمده ام با عطش سالها
تا تو کمی عشق بنوشانی ام
ماهی برگشته ز دریا شدم
تا که بگیری و بمیرانی ام
خوبترین حادثه میدانمت
خوبترین حادثه میدانی ام؟
حرف بزن! ابر مرا باز کن
دیر زمانی است که بارانی ام
حرف بزن، حرف بزن، سالهاست
تشنه یک صحبت طولانی ام....


DUYĞU
ساعت21:27---6 مهر 1393
زمانيست كه:

بيگناه پاي دار ميرود و ميخندد

نميداند كه بالاي دار خواهد رفت!

چاقو دسته ي خود را ميبرد!

محبت خارهارا گل نميكند

همانگونه كه دوري دوستي نمياورد!

و پول خوشبختي مي اورد!

"دوره ي ضرب المثل ها به پايان رسيده"


DUYĞU
ساعت12:10---3 مهر 1393
تو زندگی 3 نفر باش:

یکی برای خودت یکی برای خدا و یکی برای دیگری

برای خودت زندگی کن

برای خدا زندگی رو اونجوری که میخواد بساز

برای دیگری زندگی باش. ...


DUYĞU
ساعت12:10---3 مهر 1393
اگر نمی توانی پرواز کنی بدو.......
اگر نمی توانی بدوی قدم بزن
اگر نمی توانی قدم بزنی سینه خیز برو
ولی بدان هرکاری که میکنی باید به جلو بروی
"گذشته را اگر به دوش بکشی کمرت خم میشه
ولی
اگر بذاری زیر پات قدت بلندتر میشه"


DUYĞU
ساعت12:44---1 مهر 1393
لــبــخــنــد بـــزن…!
عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…
اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…
حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…


DUYĞU
ساعت12:42---1 مهر 1393
موفق باشی عزیزم

REZA FUNY
ساعت22:30---30 شهريور 1393
18 من بازش میکنه
اره میدونم چرا ولی تا 9 ماه خو
9 ماه مدرسه منظورمه هاااااا
پاسخ: کلا دیگه نتمو وصل نمیکنم تا چند سالی گفتم که 18 جوشه خخخ نمیتونه از پسش بر بیاد خخخخ


REZA FUNY
ساعت22:21---30 شهريور 1393
دیووووووووووووووووووس بری میام خیریتو باز میکنم
گوزی نیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا
پاسخ:خیریه درش تختست گوزی چی رضا خودت که میدونی چرا نمیام خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
16 / 8برچسب:دوست دارم, | 23:0 | ShAgHaYeGh |